Pogoji poslovanja

Splošni pogoji veljajo od 01. 01. 2022 naprej.

Naročniki ponudnikovih storitev se morajo strinjati s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, naročnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Naročnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.steklena-pravljica.si in ne preko ostalih metod obveščanja.

V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, soglašate, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.

Spletna trgovina steklena-pravljica.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka steklena-pravljica.si in logotip sta v lasti osebne dopolnilne dejavnosti Steklena pravljica. 

Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini Steklena pravljica, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletno stran in trgovino upravljata Valentina Urbanič in Aleksandra Raduha kot nosilki osebne dopolnilne dejavnosti. Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

3. Načini plačila

Način plačila si lahko izberete v procesu nakupa:

4. Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

5. Dostava

Čas dostave za blago je 3-5 delovne dni od dneva oddaje naročila. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Stroški pakiranja in dostave znašajo 4,50 EUR.
Možen je tudi osebni prevzem na lokaciji: Sv. Ana 19e, 2233 Sv. Ana v Slov, Goricah. Čas prevzema po predhodnem dogovoru. V tem primeru se ne plača poštnih stroškov. Plačilo se v tem primeru poravna z gotovino. 
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo za Slovenijo. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

6. Postopek nakupa in naročilo

Na spletni strani steklena-pravljica.si stranka ali kupec lahko naroči željen izdelek ali storitev  s poslanim sporočilom preko e-maila ali preko socialnih omrežij: Instagram ali Facebook. Preko dogovora med stranko in ponudnikom se željen izdelek/ storitev izdela ali opravi po dogovoru. V roku 2 ur od dogovora ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Kupcu so ob vročitvi izdelka ali opravljene storitve dostopni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila. 

7. Pravica do zavrnitve storitve

Ponudnik ima pravico preklicati naročilo v kolikor ne pridobi potrditve nakupa s strani kupca preko  socialnih omrežij ali elektronski pošti. Ponudnik je o odstopu od pogodbe dolžan obvestiti kupca prek socialnih omrežij ali elektronske pošte. V kolikor kupec ni podal pravilnih osebnih podatkov, ponudnik ni zavezan k obveščanju.

Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika.

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov ponudniku na kontaktni elektronski naslov steklenapravljica@gmail.com, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe (ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev). Vrnitev kupljenih izdelkov ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov ponudniku.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je paket fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Eurosender. Možnost vračila ne velja, če je kupec odprl varnostni pečat.

Za vrnjene izdelke ponudnik, kupcu, takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska izvrši ponudnik na osebni oz. transakcijski račun kupca.

 

8. Dostopnost informacij

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka, prav tako pa se lahko slike izdelkov razlikujejo od dejansko prejetih, saj je vsak izdelek edinstven in unikaten.


9. Pritožbe in spori

Vse spore bosta stranki skušali rešiti sporazumno. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkoviti sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova steklenapravljica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.